Šta je to Blog?

Sigurno ste se mnogo puta zapitali koja je razlika izmedju web sajta i bloga…
Mogu vam reći da na prvi pogled razlike uopšte i nema, dok kada se shvati suština bloga razlike mogu biti ogromne…  Naime, šta je to blog?

Sta je blog?

Blog predstavlja Web prezentaciju sličnu Web sajtu gde autor bloga ima mogućnost da sadržaj ove prezentacije može kada to pozeli stalno dopunjavati novim materijalom, tekstom, fotografijama, video sadržajima, kroz kategorije koje sam odredi i definiše…
To daje bitnu razliku u odnosu na web sajt koji uglavnom sadrži konkretnu informaciju koja se želi prikazati, što opet naravno ima i svoje prednosti.
Blog ima mogućnosti da vremenom postane jedan veliki web sajt koji može pružiti mnošvo informacija koje možete svrstati u dosta kategorija koje i ne moraju imati usko značenje sa nazivom bloga…

Recimo ako želite da vam se blog bavi modom, i recimo nazovete ga Modna pista  – Blog…
Možete blog razviti tako da vaše kategorije imaju novosti sa najnovijih modnih dešavanje, zatim napraviti kategorju cipele, ili nakit, ili šeširi…
Zatim se možete osvrnuti na modu iz proslog veka, pa ici sve do toga sa predvidjanjem mode za 20 ili 50 godina… Mogućnosti su ogromne!
Potrebno je samo pisati i pisati i pisati…, jer suština bloga je da ima mnoštvo tema koje ce biti zanimljive čitaocima.

Može se reći da je blog jedna vrsta magazina koji izlazi 2 do 3 puta mesečno,  ako to uporedimo sa štampanim medijima. Ovo poredjenje će vam možda najbolje oslikati tu razliku izmedju bloga i sajta. Blog post
Blog ima za potrebu prikazivanje dosta novih tekstova na temu napravljenog bloga ili na bilo koju temu koja je na neki način vezana za temu vašeg bloga a koju želite da obradjujete zanimljivim tekstovima koji će biti čitani. Vodite računa da ta tema bude ona za koju smatrate da će biti interesantna drugima kako čitaocima tako i ljudima koji se recimo modom i bave, ukoliko se odlučite za blog o modi na primer.

Kao sto sam rekao, blog predstavlja online magazin koji bi trebao da izlazi 3 – 4 puta mesečno, ili češće…
Što znaci da na vašem blogu je poželjno da u toku jedne nedelje objavite makar  1 tekst, ili kako to blogeri nazivaju postujete…
Kada smo kod blogera, velika prednost bloga u odnosu na klasičan sajt je ta interakcija.
To znači da blog predstavlja jednu vrstu Social Media mreže, gde se možete u komentaru vašeg posta razviti dobra komunikacija sa čitaocima na osnovu njihovih komentara na vaš post, a takodje se možete umrežiti sa drugim ljudima koji imaju svoje blogove – blogerima, takodje možete pratiti njihove nove objave kao i komentartisati neke od njihovoh tekstova, dok oni to isto mogu učiniti i na vašem blogu.
Primećujete da to i nije baš slučaj sa klasičnim web sajtom i zato je veoma dobro i na svom websajtu napraviti stranicu za ovakvu vrstu interakcije sa posetiocima… Ipak da se vratimo blogu! blogger-vs-wordpress
Jedna od najpoznatijih platformi za pisanje bloga je WordPress i Blogger, pored sada već mnogobrojnih blog platformi WP glasi za najbolje u tom polju.
Wordpress blogom  možete odabrati temu bloga, dizajnirati izgled, prilagoditi vašim potrebama veoma korisnim aplikacijama.

Struktura bloga se ogleda i u tome što se svaka vaša objava, svaki tekst, članak odnosno post koji objavite automatski nalazi u kategoriji arhive gde tačno pokazuje datum postavljanja, pa na taj način postoji i uvid u hronološki pregled vačeg bloga.. Na taj način možete pisati lekcije koje ce automatski biti hronološkim redom biti razvrstane.. ovo je samo jedna od mogućnosti koje vam nudi blog.

U dnu svakog posta postoji sekcija za komentare koje daje mogućnost čitaocima naših članaka da daju svoje mišljenje, postave dodatna pitanja pa čak i da komuniciraju međusobno ili sa autorima posta. blog

U poređenju sa klasičnim web prezentacijama, blog je web sajt koji poseduje jedinstvenu unutrašnju strukturu koja omogućava veliku brzinu širenja novo-objavljenih informacija, poboljšava interaktivnost sa posetiocima i nudi jednostavnu sistematizaciju sadržaja koja je prijateljski nastrojena kako prema korisnicima, tako i prema pretraživačima Interneta.

Blog ni na koji način ne umanjuje važnost web sajta, koji za svoju namenu ima bitnu ulogu prezentacije.
Dok blog treba biti samo dopuna te prezentacije…

Naravno na vašem blogu možete napraviti i nekoliko reklama koje bi čitaoce koju čitaju vaš tekst mogle uputiti na recimo vašu ponudu haljina recimo, ukoliko imate prodavnicu garderobe pod uslovom da vam blog za temu postova ima modu.
Mogućnosti da čitalac poseti vaš sajt sa bloga gde cita zanimljiv ćlanak o modi su velike a samim tim i poseta vašeg sajta gde se konkretno nudi ono sto predstavlja vaše poslovanje. Let's blog creative art on dark background
Kao takav blog ne mora da ima komercijalnu svrhu, već kao zanimljivi magazin koji obradjuje odredjenu temu predloži čitaocu konkretnu ponudu preko reklame koja se nalazi negde sa strane ili u samom tekstu koji budete pisali.
Naravno postoji i komercijalni način blogovanja, ali o tome ćemo nekom drugom prilikom…
Za početak je važno da razumete šta je to blog i nadam se da su vam stvari sada jasnije.

Virsto Marketing – Izrada web prezentacija po povoljnim cenama Virsto Marketing Brend

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s