Reklamiranje na Internetu – saveti za dobar oglas

Saveti za brzu prodaju

Kada postavljamo oglas cilj nam je da brzo prodamo a da pri tome postignemo što bolju cenu. U narednom tekstu želimo da sa vama podelimo iskustva dosadašnjih korisnika kako napraviti dobar oglas i kako iskoristiti sve prednosti sajta da bi ostvarili brzu prodaju i dobru cenu.

Dve ključne stvari za prodaju preko oglasa su:

  • Napraviti dobar oglas, i
  • Obezbediti da što više ljudi vidi vaš oglas

Kako napraviti dobar oglas?

Dobar oglas je onaj koji brzo i dobro proda. Samo postavljanje oglasa na sajtu je krajnje jednostavno ali da bi vaš oglas bio i dobar, potrebno je obratiti pažnju na nekoliko stvari:

 1. Fotografije oglasa

Kao što poslovica kaže – slike govore više od reči! Fotografije su prva stvar koju posetioci primete kod oglasa. Atraktivne fotografije su prvi alat kojim možete da privučete posetioca da klikne baš na vaš oglas, naročito kada se on prikazuje u listi zajedno sa drugim oglasima.

Potrudite se da napravite “lepe” fotografije. Ljudi vole da vide lepe fotografije baš kao i vi. Ako ne umete sami, zamolite nekog od prijatelja koji se više razume u fotoaparate da vam pomogne. Slikajte po lepom vremenu, najbolje predveče. Potrudite se da fotografije budu oštre, da realno prikazuju vozilo, da budu atraktivne. Pogledajte fotografije na ostalim oglasima, zapamtite one koje su vam se najviše svidele pa pokušajte da napravite slične ili bolje.

2. Tekst opisa i karakteristike

Najbolji prodavci imaju zajedničku osobinu – kupci im veruju. Tekst koji ostavljate na sajtu je mesto gde možete da zadobijete poverenje kupca, tačnije da ga ne izgubite. Zato, budite iskreni, tačni, informativni i ozbiljni. Opis slobodno napišite običnim rečima i u njemu navedite isto ono što bi kupcu rekli kada se sa njim vidite uživo. U pisanju opisa nema velikih tajni, jedina tajna je biti potpuno iskren. Budite prema potencijalnim kupcima onakvi kakvi bi želeli da oni budu prema vama kada bi zamenili uloge.

3. Cena

Kada ste uspeli kupca da privučete na svoj oglas dobrom fotografijom, zainteresovali ga iskrenim opisom, sledeće je ponuditi mu dobru cenu. Ni najiskusnijim prodavcima nije lako da odrede dobru cenu. Zato, evo par saveta za formiranje cene:

  • Proverite cene konkurencije – pogledajte kakve cene imaju slični proizvodi i budite u tom opsegu.
  • Izbegavajte ekstremne cene – Suviše visoka cena će odbiti kupca jer će misliti da je nešto skupo. Ako već imate veću cenu od konkurencije onda se potrudite da objasnite u tekstu zašto je to tako. Možda cena nije visoka nego vi više nudite. To kupac jasno mora da razume, objasnite mu. Nemojte mu prepuštati da on to sam zaključuje, napišite mu. Suviše niska cena takođe umanjuje šansu za prodaju jer izaziva sumnju kupca u kvalitet proizvoda. Ukoliko je vaša cena značajno niža objasnite kupcu zašto je to tako.
  • Budite spremni da malo spustite cenu prilikom finalnih pregovora, ali ne više od 10%.

4. Pogledajte oglas očima kupca

Na kraju, kada ste postavili svoj oglas, pogledajte ga još jednom iz ugla kupca. Da li vam je sve jasno? Da li je vaš konkurentan u odnosu na slične oglase? Da li bi vi kupili preko vašeg oglasa? Ako primetite neke prepreke, ispravite ih. SItnice odlučuju.

Pratite kako radi vaš oglas?

Pravljenje i postavljanje oglasa je pola posla. Posle prvih nedelju dana saberite utiske. Koliko ljudi vas je zvalo, šta su pitali, da li ste saznali od njih nešto što im je bitno u oglasu a vi niste naveli? Iskoristite iskustvo koje sada imate sa kupcima i poboljšavajte svoj oglas u kontinuitetu. Takođe, pratite konkurenciju. Pogledajte, koji su novi oglasi stigli u kategoriju gde se nalazi vaš oglas. Kakav je vaš oglas u odnosu na njih? Poboljšavajte svoj oglas u koliko je potrebno. Posvetite bar pola sata nedeljno svom oglasu i rezultati neće izostati.

r2

preuzeto sa Moj Auto

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s